תקנון

1. הגדרות
בתקנון זה תהא למונחים הבאים המשמעות המפורטת לצידם כמתואר, אלה אם כן משתמע אחרת מתוך הקשר הדברים:
1.1.  – Avec Chen- הדרך הבטוחה ללידה מעצימה / חן אלבז –ע.מ. 039640420
1.2. “החנות” ו/או “האתר” – טופס ההרשמה לקורס הכנה ללידה דיגיטלי “עושים חיים” / פרונטלי.
1.3. “גולש” – אדם ו/או גוף אשר רכש/ה את התוכנית הדיגיטלית באופן מקוון, באמצעות רשת האינטרנט;
1.4. “משתתף” – גולש שביצע רישום לתוכנית הדיגיטלית המפורסמת באתר האינטרנט ו/או בהדרכה אינטרנטית/וובינר;
1.5. “הרשמה” – הרשמה לקורס הדיגיטלי / הפרונטלי בהתאם להוראות בתקנון זה.

2. כללי
2.1. הוראות תקנון זה יחולו על כל שימוש שייעשה על ידך באתר ועל כל רכישה שתתבצע על ידך באמצעות האתר, ויהוו את הבסיס המשפטי לכל דיון בינך לבין Avec Chen. עקב כך, הינך מתבקש לקרוא תקנון זה במלואו ובעיון.
2.2. גלישה באתר ו/או רכישת מוצרים או שירותים המוצעים למכירה בו, מהווה את הסכמתך לקבל ולנהוג לפי התקנון. על כן, באם אינך מסכים לתנאי מתנאיו, הינך מתבקש לא לעשות כל שימוש באתר.
2.3. בכל מקום בתקנון זה בו משתמשים בלשון זכר, הכוונה גם לנקבה במשתמע.
2.4. כותרות הפרקים מובאות לשם נוחות והתמצאות המשתמש ולא ישמשו בפרשנות התקנון.
2.5. Avec Chen הוא מאפשר קבלת מידע והרשמה לקורסים בתחום ההריון והלידה שגישה אליו, צפייה ורישום בו מתבצע דרך רשת אינטרנט ודרך הטלפון. אחריותה של החברה אינה בשום דרך או צורה כל שהיא נוגעת לתכנים שמוזנים למערכת ע”י המשתמשים עצמם (להלן: “השירות”).

2.6. גולש שגילו מתחת לגיל 18 רשאי לעיין בתכנים המפורסמים באתר אך חלה על אותו הגולש הרשמה לאחד התוכניות המפורסמים באתר, היה ונרשם משתתף

אשר גילו מתחת לגיל 18, אין Avec Chen אחראי על ההרשמה ולא תעלה כל טענה כנגד  Avec Chen  על התשלום בפועל.

3. תשלומים בגין רכישה באתר
3.1. התשלום בגין הרשמה לכנס באתר יתבצע באמצעות כרטיס אשראי בלבד ויתאפשר אך ורק למחזיקים בכרטיס אשראי תקף בישראל של אחת מחברות האשראי הפועלות בישראל, באמצעותן ניתן לבצע הרשמות באתר, לפי שיקול דעתו הבלעדי של Avec Chen, כאשר תשלום התמורה עבור ההרשמה לכנס באתר יבוצע באמצעות כרטיס האשראי.
3.2. ידוע לגולשים כי תנאי מוקדם להרשמה לקורסים  ו/או לביצוע פעולה כספית כלשהי באתר הינו קבלת אישור חברת כרטיסי האשראי לרכישה ולגביית התמורה על ידי Avec Chen.
3.3. עם זאת, לגולש אפשרות לבצע הזמנה בטלפון ו/או בדואר אלקטרוני ו/או בכל אמצעי סביר אחר, ולשלם Avec Chen במזומן או בצ’ק או בהעברה בנקאית, והכל על-בסיס משא ומתן מסחרי בין Avec Chen למשתתף, ובהסכמת הצדדים.

4. ביצוע הרשמה/הזמנה/רכישה
4.1. תיאור המוצרים ומחירם הינם אלה המופיעים בכיתוב שבאתר בלבד. המחירים המופיעים באתר הינם למכירה באתר בלבד וכוללים מע”מ.
4.2. לצורך ביצוע הרכישה, הגולש יידרש להכניס למערכת את הנתונים הבאים: שם פרטי ושם משפחה, מספר טלפון; מס’ כרטיס האשראי של הגולש, תאריך תוקפו של כרטיס האשראי ו-cvv. זיהוי המוצרים אותם מבקש הגולש לרכוש כאמור באתר, ומספר היחידות מכל מוצר אותן הוא מבקש לרכוש.
4.3. האחריות המלאה והבלעדית לכל טעות בהקלדת נתונים על ידי המשתתף תחול על המשתתף, והמשתתף ישא בכל תוצאה העלולה לנבוע כתוצאה מטעות בהקלדת הנתונים. רישומי המחשב כפי שיופיעו אצל Avec Chen ו/או חברת הסליקה מטעמה יהוו ראיה לכאורה לכך כי הנתונים המופיעים בהם הם הנתונים אשר הוקלדו על ידי המשתתף.
4.4. Avec Chen מצהירה כי המידע דלעיל, אשר מתקבל מהלקוח הינו לצרכי החיוב והמשלוח, הנו לצרכיי ביצוע עסקה גרידא ולמעט מידע על נתוני האשראי אשר יימסר לחברות האשראי הנוגעות לעניין והכתובת אשר תימסר לצורך ביצוע משלוח המוצר/ רישום לתוכנית, לא יועבר לכל צד שלישי. Avec Chen מתחייב להגן על מידע זה באמצעים הסבירים והמקובלים.
4.5. הקלדת הנתונים כאמור על ידי המשתתף ושליחתם, כמוה כהתחייבות של המשתתף לרכוש את המוצר ולשלם ל Avec Chen את מחירו הנקוב באתר.
4.6. המשתתף מתחייב לדאוג לכך כי חברת כרטיסי האשראי תעביר למועדון המיליונרים את הסכום בו התחייב המשתתף.

5. ביטול עסקה
5.1 ביטול הרשמה לקורסים פרונטלים יעשה תוך 14 מיום מקבלת אישור ההרשמה לתוכנית, או מסמך הגילוי, לפי המאוחר ביניהם. הודעה על הביטול תימסר בדוא”ל / דואר לכל היאוחר 5 ימים לפני מועד הכנס בפועל, וכל זאת בהתאם לחוק הגנת הצרכן התשמ”א -1981.
5.2 בעת ביטול ההרשמה שלא עקב אי התאמה, בשל אי קיום התוכנית במועד שנקבע, או כל הפרה אחרת של החוזה, כספו של המשתתף יושב לו תוך 14 ימים מקבלת הודעת הביטול, למעט דמי ביטול בשיעור 5% או 100 ש”ח לפי הנמוך ביניהם. הגישה לתוכנית הדיגיטלית תסגר עם ההודעה על ביטול העסקה.

5.3 בעת ביטול ההרשמה עקב אי התאמה, או בשל ביטול התוכנית במועד שנקבע, או כל הפרה אחרת של החוזה, לא ייגבו דמי ביטול וכספו של הצרכן יושב לו תוך 14 ימים מקבלת הודעת הביטול.
5.4 החברה תמסור לצרכן עותק של הודעת ביטול החיוב שמסר העסק לחברת האשראי.

6. המוצרים באתר ואספקתם
6.1. המוצרים המוצעים למכירה באתר, סוגם וכמותם יקבעו לפי שיקול דעתה הבלעדי של Avec Chen.
6.3. Avec Chen רשאית להוסיף מוצרים לאתר ו/או לגרוע מוצרים מאלה המופיעים באתר וכן לקבוע את מחירם, הכול לפי שיקול דעתה הבלעדי.
6.5. לאחר שבוצעה הרשמה על ידי המשתתף, Avec Chen תשתדל להתחיל לטפל בהרשמה בתוך שעות ספורות ובמידה ובתוכנית נותרו מקומות פנויים, אזי Avec Chen ישאף כי המשתתף יקבל את אישור ההרשמה בתוך 2 ימי עבודה במידה ונותרו מקומות פנויים. במידה והתוכנית בוטלה ביוזמת Avec Chen המשתתף זכאי לבטל את העסקה ולקבל את מלוא התמורה שקיבל. עם ביטול העסקה כאמור וקבלת התמורה על ידי המשתתף, לא תהא למשתתף כל טענה ו/או תביעה כלפי Avec Chen בקשר עם העסקה.

7. התשלום
7.1. בכל מקרה שבו תסרב חברת כרטיסי האשראי לאפשר ל Avec Chen לגבות את התמורה, ייחשב הדבר כביטול ההזמנה על ידי המשתתף ויחולו על כך כל התנאים האמורים להלן לגבי ביטול העסקה על ידי המשתתף.
7.2. המשתתף לא יהיה זכאי לקבל את המוצר שרכש בטרם שילם את מלוא התמורה בגינו או בטרם נתקבל אישור מחברת כרטיסי האשראי לגביית התמורה.
7.3. התמורה תשולם באמצעות כרטיס האשראי בתשלום אחד אלא אם כן צוין אחרת ליד המוצר ו/או נערך מבצע מיוחד מטעם Avec Chen ו/או סוכם אחרת באמצעי כזה או אחר בין Avec Chen למשתתף על פריסת תשלומים.

8. אחריות
8.1. אחריות Avec Chen למוצרים מוגבלת לגובה מחיר המוצר ללקוח בלבד.
8.2. התשלומים באתר Avec Chen מועברים באמצעות חברת הסליקה, משולם פתרונות תשלום בע”מ, המשתתף מכיר בזאת כי כל טענה בדבר ביצוע התשלום ו/או האחריות בדבר החיוב הינם באחריותו של Avec Chen בלבד וכי חברת משולם פתרונות תשלום בע”מ הינה ספקית פתרון התשלום בלבד.
8.3. כל טענה בדבר תקפות התשלום ובקשה לביטול תופנה לבית העסק ותהיה באחריותו הבלעדית.

9. כללי
9.1. ידוע לגולש כי הגשת הצעה בשם בדוי ו/או מסירת פרטים כוזבים ו/או התחזות לאדם אחר מהווים עבירה פלילית על פי חוק העונשין, תשל”ז-1977. Avec Chen תהיה רשאית להעביר פרטים בדבר כל הצעה הנחזית לפי שיקול דעתה להיות הצעה בדויה ו/או מכילה פרטים בדויים או כוזבים, למשטרת ישראל ו/או לכל גוף האחראי על הטיפול בנושא זה. כן תהיה Avec Chen רשאית לנקוט בכל האמצעים העומדים לרשותה כנגד מבצע הפעולות כאמור בסעיף זה, וזאת מבלי לגרוע מזכותה לתביעה בגין כל נזק שייגרם לה כתוצאה מפעולות אלה.
9.3.ל Avec Chen הזכות בכל עת להוריד ו/או להוסיף מוצרים למכירה באתר וכן לשנות את מחירם. משתתף שביצע עסקה במחיר מסוים לא יוכל לבקש לקבל את המוצר במחיר אחר אם לאחר ביצוע ההזמנה על ידו שונה מחיר המוצר.
9.4. החברה תהא רשאית לבטל עסקה או מכירה, כולה או חלקה, במקרים הבאים: 1. נפלה טעות קולמוס, בין אם במחיר המוצר ובין אם בתיאור המוצר; 2. אם יתגלה כי ארעה תקלה בתקשורת ו/או בעיה טכנית אשר מנעה מהגולשים באתר להשתמש באתר באופן תקין; 3. במקרה של כוח עליון, פעולת מלחמה, איבה, טרור ו/או כל דבר אחר אשר ימנע המשך ביצוע מכירה תקין. במידה ולא תתקבלנה הצעות לרכישת המוצרים המוצעים באתר.
רישומי המחשב של האתר בדבר הפעולות המתבצעות יהוו ראייה לכאורה לנכונות הפעולות. הודעה על ביטול המכירה תימסר לקונים בטלפון ו/או בדואר אלקטרוני לכתובת אשר צוינה בדף ההרשמה.
9.5. Avec Chen מתחייבת שפרטי ההצעה לרכישת מוצר ו/או שרות באתר ופרטי המשתתף באתר ישמשו לשימוש פנימי באתר בלבד ולא יועברו על ידי Avec Chen   לגורמים שלישיים חיצוניים.
9.6. Avec Chen תהא זכאית לשנות את הוראות תקנון זה מעת לעת לפי שיקול דעתה. התקנון המחייב יהיה זה אשר יפורסם באתר במועד המכירה ו/או המכרז.
9.7. כל זכויות הקניין והקניין הרוחני באתר לרבות התוכנה הכלולה בו, עיצובו הגרפי והמידע הכלול בו ובכל מידע אחר הקשור לאתר, הינם בבעלות בלעדית של Avec Chen ולאף אדם לא תהא כל זכות, דרישה או תביעה כלפי Avec Chen בנוגע לזכויות אלה ולא יותר לו לעשות שימוש כלשהוא בזכויות אלה, אלא באמצעות ובאישור Avec Chen בלבד. כל הזכויות הקנייניות בכל חומר טכנולוגי לרבות תוכנות, חומרות, תוכניות, מפרטים, נתונים, תהליכים, המצאות ושיפורים, סימני מסחר, סודות מסחר וכל מידע אחר אשר ניתן לזהות ובדרך כלשהי כמידע הקשור לאתר הינם בבעלות בלעדית של Avec Chen, ולא תהא למאן דהוא כל זכות בהם לרבות זכות שימוש. כל הזכויות הינם למעט זכויות קנייניות או רוחניות כאלו או אחרות של חברת האירוח של האתר ו/או חברת כרטיסי האשראי ו/או חברת הסליקה.
9.8. מקום השיפוט הבלעדי בכל סכסוך ו/או תביעה של גולש ו/או משתתף כלפי Avec Chen יהיה בבית משפט מוסמך בתל אביב או בירושלים או בחיפה או בבאר שבע.

10. אבטחת מידע ופרטיות
10.1. Avec Chen מקפידה לנהל את האתר בזהירות, מיומנות, ובאופן מבוקר ונוקטת באמצעי זהירות מקובלים על מנת לשמור, ככל האפשר, על סודיות המידע שהעביר המזמין.
10.2. העברת נתוני כרטיסי האשראי באתר מתבצעת על-פי תקן PCI בצורה מוצפנת בטכנולוגית SSL
10.3. במקרים שאינם בשליטת Avec Chen ו/או נובעים מכוח עליון, מועדון המיליונרים לא תהיה אחראית לכל נזק מכל סוג שהוא, עקיף או ישיר שייגרם למזמין או למי מטעמו, אם מידע זה יאבד או יגיע לגורם עוין ו/או יעשה בו שימוש שלא בהרשאה.
10.4. Avec Chen מתחייב לא לעשות שימוש בפרטי המזמינים הרשומים באתר, אלא לצרכי תפעול האתר בלבד, ועל-מנת לאפשר את ביצוע ההזמנות.
10.5. Avec Chen מתחייב לא לעשות שימוש בפרטי המזמינים הרשומים באתר מלבד המצויין לעיל מועדון המיליונרים מדגיש כי לא יעביר פרטים אלו לצד שלישי.